قوانین و اطلاعات ایکس ویزور

ایکس ویزور چیست ؟!

ایکس ویزور یک مرجع هنری و فرهنگی برای دانلود فایل و پروژه های آماده, آموزش های تدوین و گرافیک ,آموزش تولید محتوا ,آموزش نرم افزارهای مربوط به تولید صدا و تصویر و عکس می باشد.

به طور کلی هرآنچه که برای تولید یک محتوا نیاز هست را در ایکس ویزور مشاهده خواهید کرد.
آرشیو سایت همه روزه در حال بروزرسانی بوده و جدید ترین پروژه ها و طرح های آماده ی مورد نیاز برای تولید یک تیزر و یا طرح گرافیکی, به صورت روزانه در سایت قرار میگیرد.

هزینه خدمات چقدر هست؟!

هدف ایکس ویزور آموزش تولید محتوا و در دسترس قرار گرفتن ابزار های مختلف تولید محتوا , پروژه های آماده و آموزش های مربوط به نرم افزارهای تولید محتوا برای کاربران خود می باشد,تا افراد بیشتری بتوانند با کمک ما (هرچند کوچک) برای خود کسب و کاری ایجاد کنند و یا افراد فعال در حوزه ی تولید محتوا, به راحتی به جدیدترین طرح ها و پروژه های روز دسترسی آسان داشته باشند.

و اما سوال اصلی :هزینه ی خدمات ؟؟!

از آنجایی که هدف ایکس ویزور کمک به افراد مختلف برای ایجاد شغل و راه اندازی کسب و کارهای مختلف در حوزه ی تولید محتوا و دسترسی آسان به فایل های مورد نیاز تولیدات محتوایی هست, سعی برآن شده است تا در قیمت گذاری کلیه فایل ها و خدمات, کم ترین هزینه ( نسبت به قیمت واقعی محصول ) اعمال شود. علاوه بر آن برای شما کاربران عزیز پروژه و طرح های مختلفی ارائه شده است که امکان دانلود آنها به صورت رایگان فراهم شده است, این پروژه ها در دسته بندی رایگان ها قابل مشاهده خواهد بود.

عضویت در ایکس ویزور شامل هزینه می شود؟

این امکان فراهم شده است تا هریک از کاربران ما پنل کاربری مختص به خود را داشته باشند.

برخلاف اکثر سایت های مشابه ,عضویت در ایکس ویزور هیچ هزینه ای ندارد و سعی برآن شده است تا همه ی کاربران بتوانند به رایگان عضو شوند و از خدمات مربوط به عضویت, به رایگان استفاده کنند.

 

مزایای ثبت نام و عضویت در ایکس ویزور چیست ؟

 

 1- با عضویت در ایکس ویزور , در صورت ایجاد مشکل در خرید و یا دانلود فایل ها می توانید جهت تسریع در پیگیری مشکل پیش آمده، به راحتی تیکت ثبت کنید و با پشتیبانی در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.

2 – اعلانات و اخبار مهم مربوط به سایت فقط در پنل کاربری به نمایش گذاشته و اطلاع رسانی می شود.

3 – در صورت ایجاد کد تخفیف, کلیه ی کدهای تخفیف ایجاد شده در سایت فقط از طریق پنل کاربری برای شما ارسال خواهد شد.

4 – امکان دسترسی سریع به همه ی فایل هایی که توسط شما دانلود شده است ,در پنل کاربری فراهم شده است که میتوانید از آن استفاده نمایید.

5 – امکان دسترسی سریع و مادام العمر ( تا زمانی که سایت پابرجا باشد) به تمامی سفارشات شما و  همه ی فایل هایی که توسط شما خریداری شده در پنل کاربری فراهم شده است تا در صورت نیاز دوباره به آنها بتوانید از این بخش در سریع ترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشید.

6 – همچنین اگر بعد از خرید در دانلود فایل ها مشکلی داشته باشید ( از قببل بسته شدن ناگهانی صفحه و …) میتوانید از طریق پنل کاربری به سفارشات خود دسترسی داشته باشید و دوباره اقدام به دانلود نمایید.

7 -کلیه ی سفارشات خریداری شده فقط از طریق پنل کاربری شما قابل مشاهده می باشد.

8 – اگر بعد از ثبت نام در پنل کاربری نیاز به تغییر رمز داشته باشید ,در پنل کاربری خود میتوانید آن را تغییر دهید.

9 – هرگونه سوال و انتقادات و یا پیشنهادات شما از طریق پنل کاربری امکان پذیر هست.

 

مواردی که باید بدانید و میتواند برای ارائه بهتر خدمات به شما کمک کند!!

1 –  جهت خرید بهتر است عضو سایت شوید تا در صورت بروز مشکل امکان پیگیری سریع تر وجود داشته باشد.

2 – برای راحتی کاربران کلیه ی لینک های دانلود به صورت مستقیم می باشد.

3 – لینک های دانلود سفارشات خریداری شده دارای تاریخ انقضا به مدت 10 روز می باشد. بعد از آن لینک دانلود منقضی خواهد شد و در صورت نیاز به دانلود مجدد میتوانید از قسمت تیکت ها با پشتیبانی در ارتباط باشید تا لینک دانلود جدیدی در اختیار شما قرار داده شود.

4 – تعداد دفعات دانلود سفارشات خریداری شده 10 بار می باشد و تا 10 بار میتوانید اقدام به دانلود فایل خریداری شده نمایید.

5 – هیچ محدودیتی در خرید کاربر وجود ندارد و میتوانید هر تعداد فایل که خواستید را خریداری نمایید.

6 – لینک دانلود های فایل های خریداری شده  سریعا پس از پرداخت به شما نمایش داده خواهد شد.

7- امکان مشاهده و دسترسی به کل فایل های خریداری شده و یا دانلود شده از پنل کاربری امکان پذیر خواهد بود.

8 – بعد از خرید و ثبت سفارش در صورت درست وارد کردن ایمیل خود, فاکتور خرید و فهرست محصولات خریداری شده نیز به همراه لینک دانلود آنها به ایمیل شما هم ارسال خواهد شد.

9 –  بر روی سبد خرید بین 1 تا 3 درصد کارمزد درگاه پرداخت بانکی, به مبلغ کل اضافه خواهد شد.

10 – در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل می توانید از طریق لینک { راه ارتباطی ما } و یا بخش تیکت در پنل کاربری با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

11 – اطلاعات شماره و ایمیل شما جهت پردازش سفارش شما, پشتیبانی از تجربه شما و همچنین پیگیری سریع سفارش در صورت بروز مشکل و یا خطا گرفته می شود, پس خواهشمندیم مشخصات خود را کامل و صحیح وارد نمایید تا در صورت بروز مشکل امکان پیگیری سریع تر برای بخش پشتیبانی فراهم شود.

12- در پروژه های آماده، متناسب با طرح و مدل پروژه ها امکان استفاده از پلاگین های خارجی و همچنین افکت های خارجی ( خارج از نرم افزار ) وجود دارد که به همراه پروژه عرضه نمی شود و ایکس ویزور فقط پروژه اصلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و مسئولیت نصب پلاگین ها و افکت های مورد نیاز به عهده ی کاربر خواهد بود.

13- بدیهی است برای پیش نمایش پروژها و طرح های گرافیکی از فونت و تصاویر و راش ها و همچنین آهنگ هایی استفاده می شود تا طرح و مدل پروژه یا طرح های گرافیکی به خوبی برای کاربر قابل اهراز باشد, تمامی تصاویر و فیلم و همچنین آهنگ ها و صداها و فونت های استفاده شده در پروژه ها و فایل های گرافیکی جزو پروژه یا طرح گرافیکی نبوده و فقط جهت پیش نمایش پروژه یا طرح استفاده شده است و ایکس ویزور هیچگونه مسئولیتی در خصوص ارائه آنها نخواهد داشت.

 

عـضـویـت در ایـکس ویـزور

1 –  جهت استفاده از خدمات ایکس ویزور باید هر کاربر، اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی یک حساب کاربری ایجاد نماید.

2 –  کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته‌شده در زمان ثبت‌نام و خرید محصول را به‌صورت صحیح و به‌روز وارد کند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام‌شده شخص کاربر است. 

 

3-  وارد کردن ایمیل معتبر و شماره همراه اختصاصی برای عضویت و یا خرید فایل در سایت الزامی می باشد و کاربر موظف است صرفاً با ایمیل و شماره متعلق به خود نسبت به ثبت‌نام در ایکس ویزور اقدام نماید.

 

4 –  هر شخص صرفاً می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد, همچنین در هنگام عضویت، از کلمات مناسب جهت درج نام کاربری خود استفاده نمایید.

 

5 –  در زمان ثبت‌نام، کاربر نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود را تعیین می‌نماید. مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هرگونه اتفاقی که درنتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات حادث شود، صرفاً بر عهده وی است.

 

6 –  کاربر بدین‌وسیله موافقت می‌نماید هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری و کلمه عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت و قوانین کشوری, را سریعاً به ایکس ویزور اطلاع دهد.

7 –  تا زمانی که اطلاع‌رسانی از سوی کاربر انجام‌نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام‌شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

8 –  کاربر همۀ داده‌پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده‌پیام‌های ارسال‌شده از ناحیۀ نامبرده غیرقابل استماع است.

9 –  همه مطالب سایت ایکس ویزور، جزئی از اموال سایت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار ایکس ویزور است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ایکس ویزور محفوظ می‏‌دارد.

10 –  همچنین کاربران در صورتی مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از مطالب و اطلاعات موجود در ایکس ویزور می باشند که صرفاً با مقاصد شخصی و با حفظ نام ایکس ویزور و لینک به صفحه ایکس ویزور صورت گیرد.

 

11 –  کاربر می‌پذیرد که ایکس ویزور ممکن است از طریق ارسال پیامک به شماره از قبل تعریف‌شده، یا ایمیل به نشانی اعلامی توسط کاربر در زمان احراز هویت، به‌عنوان راه ارتباطی ایکس ویزور با وی استفاده کند. کاربر آگاه است که احراز هویت ممکن است در بازه‌های زمانی که توسط ایکس ویزور تعیین می‌شود، صورت می‌گیرد.

سلب مسئولیت ایکس ویزور
  1. ایکس ویزور نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه صحیح و درست تمامی مطالب خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و متعدد استفاده می‏‌کند.
  2. به همین جهت ایکس ویزور تضمین نمی‏‌کند که توصیفات و یا مطالب مندرج در سایت عاری از هرگونه عیب و مشکل و یا خطا باشد.
  3. اگر مطالب منتشر شده در ایکس ویزور دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است، از طریق صفحه تماس با ما و یا از قسمت تیکت در پنل کاربری خود با پشتیبانی در میان بگذارید.
تعهد به پذیرفتن قوانین
  1. سایت ایکس ویزور کاملا منطبق با موازین و قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و در این راستا کاربران ما نیز باید به این امر مهم توجه داشته باشند و در رعایت این قوانین همکاری لازم را داشته باشند.
  2.  عضویت در این سایت و همچنین خرید محصولات ایکس ویزور به معنای پذیرفتن قوانین مربوط به این سایت می باشد و کلیه کاربران متعهد به رعایت قوانین مربوطه می شوند و ادعای عدم دقت یا بی توجهی به مفاد آن قابل قبول نبوده و در صورت بروز مشکل و اختلاف احتمالی مسئولیت آن کاملا بر عهده کاربر خواهد بود .
  3. درصورتی‌که به سبب عدم رعایت قوانین توسط کاربر، ایکس ویزور ملزم به پرداخت مبالغی به مراجع قضایی، اداری، دولتی، سایر مراجع یا به اشخاص ثالث گردد ( ازجمله هزینه‌های دادرسی و هزینه اخذ وکیل)، کاربر موظف است کلیه مبالغ پرداخت‌شده را به ایکس ویزور پرداخت نماید.
  4. ایکس ویزور می‌تواند قرارداد حاضر را طبق نیاز روز و به صلاحدید خود و در هر زمان تغییر دهد. قوانین اصلاح‌شده فوراً پس از قرار گرفتن بر روی وب‌سایت لازم‌الاجرا خواهد شد و کاربر مسئولیت بررسی به‌روزرسانی احتمالی را بر عهده دارد.
  5. این تغییر از طریق پیامک، پنل کاربری یا ایمیل به اطلاع کاربر رسیده و استمرار استفاده از خدمات ایکس ویزور، پس از لازم الاجرا شدن این تغییرات به منزله قبول آن توسط کاربر و همچنین پذیرش هرگونه تغییر می باشد .
پشتیبانی و خرید
  1. با خرید از وبسایت ایکس ویزور، از خدمات پشتیبانی برای محصول یا محصولاتی که خریداری کرده اید بهره مند خواهید شد.
  2. خدمات پشتیبانی تنها برای مشکلات خرابی فایل یا مشکلات مربوط به دانلود محصولات خریداری شده از وبسایت تا مدت 7 روز ارائه خواهد شد .
  3. بعد از گذشت 7 روز ایکس ویزور هیچ گونه مسئولیت و تعهدی را برای مشکلات احتمالی ایجاد شده نخواهد پذیرفت.
  4. ایکس ویزور هیچگونه مسئولیتی در قبال کاربرانی که دانش استفاده از پروژه ها را نداشته و اقدام به خرید کرده اند را نمی پذیرد و نحوه ی استفاده از پروژه ,نوع استفاده از پروژه توسط کاربر,نحوه ی کار و خروجی یا هر نوع آموزش کار کردن با پروژه مربوط به دانش فردی خریدار بوده و  شامل پشتیبانی نخواهد بود و پشتیبانان ایکس ویزور هیچگونه تعهدی برای پاسخگویی به این قبیل مسائل نخواهند داشت
  5. در صورتی که به جهت مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری نمی توانید از محصول خریداری شده استفاده کنید و یا دانش استفاده از پروژه ها را ندارید ایکس ویزور هیچگونه مسئولیتی را نمیپذیرد و برگشت وجه در این صورت به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.
  6. ایکس ویزور فقط خود را موظف به پشتیبانی محصولات خریداری شده توسط کاربر می داند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال پروژه ها و مطالب رایگان و یا مغایرت آن ها با ویژگی ها ی ذکر شده نخواهد داشت و نمی پذیرد
  7. برگشت وجه پرداختی کاربر فقط در صورتی امکان پذیر خواهد بود که پروژه با ویژگی های ذکر شده مغایرت داشته باشد و یا با پیش نمایش ارائه شده متفاوت باشد , درغیر این صورت ایکس ویزور هیچگونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه نخواد داشت
  8. کاربر باید قبل از خرید محصول , موضوعات و مطالب مرتبط با محصول و پیش نمایش پروژه های فروشگاهی را با دقت بررسی کند و در غیر این صورت بازگشت وجه به دلیل تغییر نظر در خرید ،اشتباه در خرید ،عدم مهارت لازم جهت استفاده از پروژه و دلایلی از این قبیل,امکان پذیر نخواهد بود.
پلن های شخصی سازی چیست

پلن های شخصی سازی همان سفارش طراحی و یا سفارش خدمات می باشد.

ایکس ویزور این امکان را فراهم نموده است تا سفارشات ساخت تیزر های تبلیغاتی شما با قیمت کمتر و کیفیت بالاتر طراحی و اجرا شود.به اینگونه که کاربران می توانند هرکدام از پروژه های قرار گرفته در سایت  را که نیاز دارند انتخاب کرده و سفارش شخصی سازی خود را ثبت کنند, تا شخصی سازی صورت بگیرد.

شخصی سازی یک پروژه یعنی چه ؟

ممکن هست پروژه ای را در سایت ببینید و خوشتان بیاید اما زمانبندی و یا شرایط استفاده از آن پروژه , یا سیستم مناسب و همینطور مهارت کافی برای استفاده از آن ها را نداشته باشید ,که در این صورت شخصی سازی انجام خواهد شد.

شخصی سازی یعنی استفاده از مطالب و عکس و یا فیلم های شما که میخواهید برای آنها یک ویدئو و یا تیزر تبلیغاتی, از بین پروژه های داخل سایت بسازید .شما پروژه را انتخاب میکنید و محتوای خود را برای ما ارسال میکنید و ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد

ما پروژه های انتخابی شما را شخصی سازی خواهیم کرد و در کم ترین زمان ممکن سفارش شما تحویل داده خواهد شد.

چگونه می توانم به شما اعتماد کنم ؟

سایت ایکس ویزور برای ارائه خدمات پرداختی خود، از درگاه پرداخت زرین پال استفاده میکند/ که قبلا توسط این شرکت و بازرسان شبکه ی ملی سامانه پرداخت شاپرک , اهراز هویت و صلاحیت مشخصات سایت , توسط آنها انجام شده است .

همینطور بعد از خرید هریک از پلن های مربوطه ,مشخصات فاکتور خرید برای شما ایمیل خواهد شد و همه ی مشخصات کاملا قابل پیگیری خواهد بود
(برای همین تقاضا داریم ایمیل و شماره ی تلفن خود را صحیح وارد نمایید)

از طرفی تمام سفارشات ثبت شده و خریداری شده توسط شما در قسمت پنل کاربری برای کاربران نمایش داده خواهد شد که میتوانید به آن ها دسترسی کامل داشته باشید.

 

چگونه می توانم سفارش شخصی سازی بدهم ؟

برای نحوه ی ثبت سفارش شخصی سازی لازم هست قبل از هرچیزی در سایت عضو شده و نام کاربری اختصاصی خود را ایجاد کنید.

1 – ثبت نام در سایت و تکمیل مشخصات کاربری

2 – انتخاب پروژه ی مد نظر جهت شخصی سازی از داخل پروژه های منتسر شده در سایت

3 – انتخاب نوع پلن مربوطه از طربق پلن های سفارشی سازی و ثبت سفارش پلن درخواستی

توضیح : بعد از پرداخت پلن سفارشی مربوطه کد رهگیری پرداخت برای شما ثبت و به نمایش در خواهد آمد ,این کد سفارش به ایمیل شما هم ارسال خواهد شد.(کد رهگیری همان شماره ی سفارش شما می باشد)

4 – ثبت تیکت از قسمت پنل کاربری برای پشتیبانی و اعلام مستندات پرداختی به همراه ارائه شناسه سفارش

تذکر : در این تیکت علاوه بر ارسال مستندات پرداختی,شما باید متن ها و تایتل ها و عکس یا فیلم هایی که قصد نمایش آنها را دارید برای پشتیبانی ارسال کنید.

5 – بررسی تیکت و فایل های ارسال شده توسط شما,و تایید فایل ها توسط پشتیبانی

توضیح : پشتیباتی فایل های شما را بررسی کرده و بعد از تایید گرفتن از شما , سفارشات شخصی سازی برای تیم تدوین ارسال خواهد شد.

هزینه های شخصی سازی به چه صورت می باشد ؟

هزینه های مربوط به سفارشات شخصی سازیدر صفحه مربوط به آن قابل نمایش می باشد و کاربران میتوانند با ورود به صفحه ( شخصی سازی پروژه ) قیمت پلن های مورد نیاز را مشاهده نمایند.

نکته : این قیمت ها بر پایه ی حجم تا 500 مگابایت می باشد. و ارسال و دریافت فایل های بیشتر از این حجم  به ازای هر 500 مگابایت بیشتر، شامل هزینه به مبلغ 6000 هزارتومان می باشد.

نکته : ارسال و دریافت فایل به چه معناست: هرگونه ارسال فایل ( ویدئو, راش ها و عکس ها ) از طرف کاربر برای ایکس ویزور

پلن های شخصی سازی مناسب چه کسانی می باشد ؟
  1. کاربرانی که دارای پیج و یا کانال تلگرامی می باشند و نیاز به تولید محتوای تصویری روزانه دارند،اما با هزینه ی زیاد تولید این محتوا های تصویری توسط طراحان و تدوینگران رو به رو می شوند و به دنبال کارهایی با هزینه ی کمتر هستند

  2. آن دسته از کاربرانی که به دنبال ساخت یک تیزر حرفه ای هستند و زمان کافی برای سفارش طراحی در بیرون را نداشته و تولید تیزر توسط تدوین گران و طراحان برای آنها زمان بر هست .

  3. کاربرانی که به دنبال ساخت تیزر تبلیغاتی با قیمت کمتر نسبت به بیرون هستند و از طرفی کیفیت بالای کار هم برای آن  ها مهم می باشد.

  4. کاربرانی که سیستم آنها از قدرت کمی برخوردار هست و نمی توانند نرم افزار های طراحی و را نصب و استفاده  کنند.

  5. کاربرانی که دانش استفاده از نرم افزار های طراحی را نداشته و نمی توانند از پروژه ها استفاده کنند.
پلن های شخصی سازی ایکس ویزور شامل چه مواردی هست ؟

1 _  شخصی سازی پروژه های اسلاید شو و تیزری

2 _  شخصی سازی پروژه لوگو و لوگو موشن

3 _  شخصی سازی عنوان ,تایتل و زیرنویس ها

4 _  شخصی سازی پروژه های تبلیغاتی محصولات

5 _  شخصی سازی استوری و یا پست اینستاگرامی

6 _ شخصی سازی عکس (پست و استوری,کارت ویزیت و بنر مذهبی)

بعد از ثبت سفارش, چقدر زمان می برد تا فایل نهایی به دستم برسد؟

بعد از ارسال مستندات پرداختی و همچنین محتوای شما و تایید آنها توسط بخش پشتیبانی تلگرامی ; شخصی سازی کار شما در باکس تدوین قرار خواهد گرفت و بین 10 تا 48 ساعت این کار انجام  داده خواهد شد و بعد از آن برای شما ارسال می شود.

اگر مشکلی در زمان تحویل سفارش داشتم چگونه میتوانم آن را پیگیری کنم ؟

همانطور که در بالا ذکر شد زمان معمولی تحویل بین 10 تا 48 ساعت بعد از تایید پشتیبانی صورت خواهد گرفت. این زمان تحویل برای پروژه ها و شخصی سازی های معمول و سبک خواهد بود /// و در صورتی که پروژه ی درخواستی شما سنگین تر و حرفه ای تر باشد ,به دلیل سبکهای سنگین و همینطور زمان بر بودن در خروجی و رندر گرفتن نرم افزارها  این روند ممکن است کمی بیشتر زمان ببرد و تا 72 و یا 96 ساعت هم برای تحویل کار زمان ببرد.

اگر بعد از تحویل کار بخواهم متن و یا عکسی را عوض کنم و یا هر تغییراتی که خواستم آیا انجام خواهد شد ؟

کلیه ی مشخصات محتوا و فایل های در خواستی شما برای شخصی سازی همان اول توسط پشتیبانی چک خواهد شد و تاییدیه آنها توسط شما تایید می شود و بعد کار شخصی سازی آغاز خواهد شد .

حال ممکن است بعد از تحویل کار شما بخواهید متن و یا عکسی و یا هرچیزی را تغییر بدهید ,این کار برای شما به رایگان انجام خواهد شد.

نکته 1 : (دقت داشته باشید که همه ی تغییرات خود را همان بار اول بیان کنید تا به رایگان برای شما تغییرات ایجاد شود.)

نکته 2 : (انجام تغییرات فقط یک بار رایگان خواهد بود و در صورت درخواست تغییرات برای بار دوم به بعد , هزینه ی تغییرات ; نصف مبلغ پلن انتخابی شما خواهد بود و از شما دریافت خواهد شد)

 

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
0